Back to the top

Pro pořadatele

Pro pořadatele

Kontakty

Booking & Management

ZL Production

dymytry(zavináč)zlproduction.cz

Kontakt na kapelu

Protheus protheus(zavináč)dymytry.cz
Dymo urbanjiri(zavináč)dymytry.cz
Gorgy gorgy(zavináč)dymytry.cz
R2R r2r(zavináč)dymytry.cz
Mildor milosmeier(zavináč)seznam.cz

PR Dymytry

Jan Macků

protheus(zavináč)dymytry.cz

Obchodní zástupce pro partnery a sponzory

Daniel Kvapil

dan.kvapil(zavináč)dymytry.cz
+420 725 317 051

Webmaster

V případě, že naleznete chybu na stránkách, prosíme kontaktujte našeho webmastera.

Logo visuály / Promo fotografie

Logo Dymytry bílé, černý podklad: PNG | PDF
Logo Dymytry černé, bílý podklad : PNG | PDF
Promo fotografie pro tisk v plné kvalitě (300DPI): ZIP

Technické požadavky

ZÁKLADNÍ INFORMACE A KONTAKTY

!! Aktuální poklady a informace digitálně zde: zlpro.cz/dymytry2022_rider !!
!! Prosíme pro vaši grafiku a promo používejte tyto podklady včetně loga !!

Věnujte pozornost informacím a postupům popsaných v rideru. Dymytry patří k
technicky náročnějším kapelám, ale většinu důležitého vybavení si dovezou své
vlastní. Navíc jsou kolem nich jen milí a přátelští profesionálové:), takže se dá
vyřešit předem téměř vše nejasné a přizpůsobit se konkrétním možnostem akce.
Prosíme nepodceňte přípravu před koncertem (min 2 týdny dopředu), na místě se
pak nejasnosti a nepochopení řeší složitě. Pokud nás nekontaktuje pořadatel,
dodavatel anebo nemáme kontakty, považujeme technické požadavky za splněné.
Za jejich splnění a všem, kdo nám pomohli, osobně poděkujeme:).

Tým Dymytry tvoří a těší se na spolupráci:
Produkce a příprava: David Holec, +420 773 552 424, pastak@zlproduction.cz
Tour manager: Štěpán Urban, +420 725 778 802, stepan@dymytry.cz
Zvukař: Bohumír Rellich, +420 725 304 181, bohumir.rellich@gmail.com
Osvětlovač: Radek Lamač, +420 773 585 016, radek.lamac@gmail.com

Prosíme počítejte s tímto počtem členů a aut realizačního týmu pro koncert:
5x člen kapely / 1x zvukař FOH / 1x osvětlovač / 1x stage manager / 1x tour
manager / 1x technik / 2x merchandise (celkem 12 lidí)
1 x dodávka max. verze + 1x dodávka max. verze s vlekem, 1-2 osobní automobily

ČASY A PŘÍPRAVA

Prosíme o přístup k podiu 1 hodinu před začátkem přestavby/zvukové zkoušky.

U podia a v přípravně (viz níže) postavíme a připravíme techniku, během koncertu
toto místo využíváme a cca 1 hodinu po koncertu balíme.

Pro dodržení časového plánu je nezbytné předem uklizené a připravené pódium, 4
pomocníci / bedňáci pro stěhování techniky a kulis k dispozici pouze pro nás po
celou dobu. V případě absence rampy pak 8 silných pomocníků.

PÓDIUM & RIGGING

minimální čistý rozměr pro kapelu: 10x6m s min. výškou 1m a světlostí 4m
drum riser: 2×3m, 40 cm (pevný a stabilní)
backdrop truss: min. 8 m zavěšený s možností výšky min. 4m
nájezdová plošina: šířka 70 cm
přípravna na nástroje: zastřešený prostor u podia nebo na jeho úrovni min. 3×3 m
backline & mon system: místo cca 2x2m u podia (zastřešená část) nebo na podiu
FOH: prostor pro Follow spot, FOH zvukový pult, osvětlovací pult, umístění ve
středu s dobrou viditelností (zastřešené, stabilní, bezpečné)

ELEKTRO

kulisy/světla: 1x 16A/3f nebo 1x 32A/3f upstage center (kulisy Max 8kW)
4x 230V french schuko zásuvka drum riser (může být jeden okruh jištěný 16A)
přední světla a ohně: 4 x zásuvka 230V/16A (stačí jeden okruh) downstage center
foh: 230V/16A pro follow spot (světelný okruh), 230V/16A pro světelnou režii
(světelný okruh), 230V/16A pro zvukový pult (zvukový okruh) vše extra jištěné
přípravna: 230V/16A pro zvukový systém (zvukový okruh)
dle dle normy ČNS s přiděleným člověkem s platnou vyhláškou a znalého zapojení

OZVUČENÍ

Po celou dobu příprav a koncertu prosíme o zajištění odpovědného zvukaře za FOH
znalého nastavení systému, instalovaných pultů, globálních protokolů atd.

Používáme vlastní mikrofony, kabely i stojany, monitorový pult + IEM.
Nepotřebujeme žádné odposlechové boxy a budeme velmi vděční, když při našem
vystoupení na pódiu žádné nebudou.

Používáme vlastní FOH mix pult Waves eMotion LV1. Prosíme přípravu datového
kabelu z pódia k FOH – 2x CAT6 kabel s ETHERCON konektory na obou koncích,
max délka 90m (redundantní propojení).

Preferujeme PA systémy Adamson (S10,E12,E15), d&b audiotechnik (V,J,KSL,GSL).
L’acoustics (K3, K2, K1).

Prosíme přítomnost systémového zvukaře po celou dobu produkce. Pozor! Nevyužívejte
doma vyrobené či neoriginální kopie značkových systémů a nebo nevhodné
aplikace The Box/Behringer/Mackie atd.

Výkon systému musí být odpovídající počtu návštěvníků koncertu a pokrývající
rovnoměrně celý prostor hlediště včetně tribun. Systém musí splňovat hodnotu
akustického tlaku v místě FOH 115 dBA 31Hz-18kHz, aniž by při této hodnotě v
trvalé zátěži po celou dobu koncertu docházelo k limitacím jak v processingové, tak
v amplifikační části systému. Hodnota vyvinutého akustického tlaku musí být
rovnoměrná a v žádném prostoru diváků nesmí dojít k poklesu hodnoty
akustického tlaku (dBA) v celém frekvenčním rozsahu o vice než 5 dB, než v pozici
FOH. Ve členitých nebo širokých prostorech je nezbytné využití vhodného systému
vykrytí (outfill, infill, frontfill, delay apod.)

Festivalovou zvukovou režii FOH používáme jako backup (digitální pult /
analogový pult s běžným efektovým vybavením).

Nejpozději 14 dní před akcí prosíme o zaslání kontaktů na zvukaře odpovědné za
akci + sound designu a specifikace PA systému (včetně outfillů, frontfillů, delay,
SUB řešení, processingu a zesilovačů) a s diagramem SPL v návaznosti na pokrytí
celého hlediště (grafickou podobu pokrytí dBA full range + pokrytí dBA 8000Hz).

SVĚTLA

Pro naše vlastní světla s pevně naprogramovanými adresami potřebujeme jednu
volnou DMX linku.

Požadujeme přítomnost místního technika – osvětlovače po celou dobu zvukové
zkoušky a vystoupení znalého místních/festivalových světel a zapojení:

Minimální složení světelného parku scéna:

8 x SPOT/BEAM (např. ROBE Pointe/Megapointe/Viva, Clay Paky Sharpy atd.)
6 x WASH (např. Robe LED WASH 600, Spiider, Clay Paky A.leda Wash atd.)
2 x DMX STROBO (Martin Atomic 3000)
přední svícení: 4 x wash (např. Roce LED WASH 600), 4 x Blinder
podium: dostatečně výkonný HAZER v množství odpovídající velikosti podia
follow spot: pokud je na akci, rádi využijeme
FOH pult: vozíme vlastní, nezbytně potřebujeme volnou DMX linku k podiu (XLR
nebo CAT5)

Nejpozději 14 dní před akcí prosíme o zaslání light plotu, patch listu a kontaktů
na vaše osvětlovače odpovědné za akci.

Akceptujeme pouze značková zařízení běžné produkce, v případě čínských plagiátů
a výrobků neznámých značek je potřeba zaslat funkční personality .d4 pro pulty
Avolites.

SPECIÁLNÍ EFEKTY

Používáme počítačem řízené plameny, které jsou homologované na vnitřní i
venkovní použití, a splňují všechny potřebné normy v EU. Z důvodu bezpečnosti
prosím o zajištění 2ks hasičských přístrojů na podium a odpovídající požární hlídky
znalé prostoru.

Technické požadavky ke stažení

Repertoárový list ke stažení | OSA

Stage plán a input list ke stažení

© 2003-2022 - DYMYTRY | Design & Dev © 2022 KousekDesign.com