Back to the top

Pro pořadatele

Kontakty

Booking & Management

ZL Production – CZ, SK

dymytry(zavináč)zlproduction.cz

EU and Worldwide

bookingworldwide@dymytry.eu

Kontakt na kapelu

Dymo urbanjiri(zavináč)dymytry.cz
Gorgy gorgy(zavináč)dymytry.cz
R2R r2r(zavináč)dymytry.cz
Mildor ds(zavináč)milosmeier.com

PR Dymytry

Jiří Urban ml.

urbanjiri(zavináč)dymytry.cz

Logo visuály / Promo fotografie

Logo Dymytry bílé, černý podklad: PNG | PDF
Logo Dymytry černé, bílý podklad : PNG | PDF
Promo fotografie pro tisk v plné kvalitě (300DPI): ZIP

Technické požadavky

ZÁKLADNÍ INFORMACE A KONTAKTY

!! Aktuální poklady a informace digitálně zde: http://zlpro.cz/dymytry2023_rider !!
!! Prosíme pro vaši grafiku a promo používejte tyto podklady včetně loga !!

Věnujte pozornost informacím a postupům popsaných v rideru. Dymytry patří k technicky náročnějším kapelám, ale většinu důležitého vybavení si dovezou své vlastní. Navíc jsou kolem nich jen milí a přátelští profesionálové:), takže se dá vyřešit předem téměř vše nejasné a přizpůsobit se konkrétním možnostem akce.

Prosíme nepodceňte přípravu před koncertem (min 2 týdny dopředu), na místě se pak nejasnosti a nepochopení řeší složitě. Pokud nás nekontaktuje pořadatel, dodavatel anebo nemáme kontakty, považujeme technické požadavky za splněné. Za jejich splnění a všem, kdo nám pomohli, osobně poděkujeme:).

Tým Dymytry tvoří a těší se na spolupráci:
Produkce a příprava: David Holec, +420 773 552 424, pastak@zlproduction.cz
Tour manager: Štěpán Urban, +420 725 778 802, stepan@dymytry.cz
Osvětlovač: Radek Lamač, +420 702 177 251, radek.lamac@gmail.com

Prosíme počítejte s tímto počtem členů a aut realizačního týmu pro koncert:
5x člen kapely / 1x zvukař FOH / 1x osvětlovač / 1x stage manager / 1x tour
manager / 2x technik / 2x merchandise (celkem 13 lidí)
2 x dodávka max. verze + 1x dodávka max. verze s vlekem, 1-2 osobní automobily

ČASY A PŘÍPRAVA

Prosíme o přístup k podiu 1 hodinu před začátkem přestavby/zvukové zkoušky.
U podia a v přípravně (viz níže) postavíme a připravíme techniku, během koncertu
toto místo využíváme a cca 1 hodinu po koncertu balíme.
Pro dodržení časového plánu je nezbytné předem uklizené a připravené pódium, 4
pomocníci / bedňáci pro stěhování techniky a kulis k dispozici pouze pro nás po
celou dobu. V případě absence rampy pak 8 silných pomocníků.

PÓDIUM & RIGGING

minimální čistý rozměr pro kapelu: 10x6m s min. výškou 1m a světlostí 4m
drum riser: 2×3m, min. 40 cm (pevný a stabilní)
backdrop truss: min. 8 m zavěšený s možností výšky min. 4m
nájezdová plošina: šířka 80 cm
přípravna na nástroje: zastřešený prostor u podia nebo na jeho úrovni min. 3×3 m
backline & mon system: místo cca 2x2m u podia (zastřešená část) nebo na podiu
FOH: FOH zvukový pult, osvětlovací pult, umístění ve středu s dobrou viditelností
(zastřešené, stabilní, bezpečné)

ELEKTRO

kulisy/světla: 1x 32A/3f upstage center (kulisy Max 9kW)
4x 230V french schuko zásuvka drum riser (může být jeden okruh jištěný 16A)
přední světla a ohně: 4 x zásuvka 230V/16A (stačí jeden okruh) downstage center
foh: 230V/16A pro světelnou režii (světelný okruh), 230V/16A pro zvukový pult
(zvukový okruh) vše extra jištěné
přípravna: 230V/16A pro zvukový systém (zvukový okruh)
dle dle normy ČNS s přiděleným člověkem s platnou vyhláškou a znalého zapojení

OZVUČENÍ

Po celou dobu příprav a koncertu prosíme o zajištění odpovědného zvukaře za FOH
znalého nastavení systému, instalovaných pultů, globálních protokolů atd.
Potřebujeme ze strany pořadatele:
– 4 x standardní mikrofonní stojan, 1 x krátký mikrofonní stojan,
– 2 x XLR kabel 5 m, 12 x XLR kabel 2-3 m (délka je orientační, kabely budou
použity na krátkou vzdálenost mezi přibližovacím patch boxem a mikrofony bicích).
V případě, že tyhle XLR kabely nemožno zabezpečit, přivezeme vlastní.
– 3 x napájecí zásuvka 220 V/16 A pro stagerack.
– 3 x napájecí zásuvka 220 V/16 A pro FOH.
Používáme vlastní mikrofony, monitorový pult + IEM. Nepotřebujeme žádné
odposlechové boxy a budeme velmi vděční, když při našem vystoupení na pódiu
žádné nebudou.
Používáme vlastní digitální FOH mix pult. Výstup z FOH: 2xXLR L/R nebo AES/EBU.
Prosíme přípravu datového kabelu z pódia k FOH – 2x CAT6 kabel s ETHERCON
konektory na obou koncích, max délka 90 m (redundantní propojení).
Preferujeme PA systémy Adamson (S10,E12,E15), L’acoustics (K3, K2, K1), d&b
audiotechnik (V,J,KSL,GSL).
Prosíme přítomnost systémového zvukaře po celou dobu produkce. Pozor!
Nevyužívejte doma vyrobené či neoriginální kopie značkových systémů anebo
nevhodné aplikace The Box/Behringer/Mackie atd.
Výkon systému musí být odpovídající počtu návštěvníků koncertu a pokrývající
rovnoměrně celý prostor hlediště včetně tribun. Systém musí splňovat hodnotu
akustického tlaku v místě FOH 115 dBA 31Hz-18kHz, aniž by při této hodnotě v
trvalé zátěži po celou dobu koncertu docházelo k limitacím jak v processingové, tak
v amplifikační části systému. Hodnota vyvinutého akustického tlaku musí být
rovnoměrná a v žádném prostoru diváků nesmí dojít k poklesu hodnoty
akustického tlaku (dBA) v celém frekvenčním rozsahu o vice než 5 dB, než v pozici
FOH. Ve členitých nebo širokých prostorech je nezbytné využití vhodného systému
vykrytí (outfill, infill, frontfill, delay apod.)
Festivalovou zvukovou režii FOH používáme jako backup (digitální pult/analogový
pult s běžným efektovým vybavením).
Nejpozději 14 dní před akcí prosíme o zaslání kontaktů na zvukaře odpovědné za
akci + sound designu a specifikace PA systému (včetně outfillů, frontfillů, delay,
SUB řešení, processingu a zesilovačů) a s diagramem SPL v návaznosti na pokrytí
celého hlediště (grafickou podobu pokrytí dBA full range + pokrytí dBA 8 000 Hz).

SVĚTLA

Pro náš floor set potřebujeme dvě volné DMX linky mezi FOH a podiem. V ideálním
případě lze realizovat jedním CAT5 kabelem, máme vlastní převodník sACN – DMX.
Požadujeme přítomnost místního technika – osvětlovače po celou dobu zvukové
zkoušky a vystoupení znalého místních/festivalových světel a zapojení:

Minimální složení světelného parku scéna:
8 x SPOT/BEAM (např. ROBE Pointe/Megapointe/Viva, Clay Paky Sharpy atd.)
6 x WASH (např. Robe LED WASH 600, Spiider, Clay Paky A.leda Wash atd.)
2 x DMX STROBO (Martin Atomic 3000)
přední svícení: 6 x wash (např. Robe LED WASH 600), 4 x Blinder
podium: dostatečně výkonný HAZER v množství odpovídající velikosti podia
follow spot: pokud je na akci, rádi využijeme
FOH pult: vozíme vlastní, nezbytně potřebujeme dvě volné DMX linky k podiu
(XLR nebo CAT5)

Nejpozději 14 dní před akcí prosíme o zaslání light plotu, patch listu a kontaktů
na vaše osvětlovače odpovědné za akci.

Akceptujeme pouze značková zařízení běžné produkce, v případě čínských plagiátů
a výrobků neznámých značek je potřeba zaslat funkční personality .d4 pro pulty
Avolites.

SPECIÁLNÍ EFEKTY

Prosíme o zajištění 4x CO2 lahví typu S. Používáme počítačem řízené plameny,
které jsou homologované na vnitřní i venkovní použití, a splňují všechny potřebné
normy v EU. Z důvodu bezpečnosti prosím o zajištění 2ks hasičských přístrojů na
podium a odpovídající požární hlídky znalé prostoru. Dále používáme CO2 efekty.

Děkujeme a těšíme se na spolupráci!

Technické požadavky ke stažení

Repertoárový list ke stažení | OSA

Stage plán a input list ke stažení

© 2003-2024 - DYMYTRY | Design & Dev © 2024 KousekDesign.com